Thursday, June 30, 2011

Nikhun and Nichan yang comel.

Can u feel my heartbeat?



niga jitbalbgo ddeonan shimjangi
ajikdo ddwigo issuh
geugutdo neoleul hyanghae



Ok ni lagu korea favourite aku Heartbeat by 2pm. Sumpah aku tak bosan dengar lagu nih. Tu aku lah. Korang aku tak tau lah. Entah minat entah tidak lagu korea. Aku lagu manamana negara pon aku dengar as long as lagu tu aku boleh accept dengar empatpuloh kali pon tak bosan. Sekarangkan trend kpop nak naik bagi je lah chance kat bebudak kipas susah mati Kpop tu rasa artis kpop tu lah yang paling best. Aku honestly takde lah kipas susah mati kpop pon. Aku tau dua tiga group yang aku nak tahu je. Aku dengar 2-3 lagu korea yang aku minat pastu lastlast bukak radio era jugak. Tetap nak dengar lagu melayu. Lagu asing yang paling lama aku boleh dengar pon lagu orang putih je lah. Paramore. Salah satu band omputeh favourite aku.

Eh aku lari topik jauh dah nih. Jauh dah tersasar dari jalan kebenaran tajuk.hehe. Ni ha tadi aku tertengok lah variety show kat astro channel 391 tuh. Dream Team kot tak silap aku. Drean Team kali nih ada guest artists dari negara macam Thailand, China, Indonesia dan Mongalia kot satu lagi. Tak ingat pulak. Yang men-teruja-kan aku sangatsangat hingga sanggup menunggu hingga ke akhir variety show tu dengan adanya abang Nickhun 2pm yang aku sangat sukai itu.hehe. Ayat aku kau skema abesss.

Eh abang ke adik. Lantaklah janji dia tu sah adik beradik Nikhun yang cute gila babas. Nama dia Nichan. Tapi dia takde lah se-cute Nikhun. Tapi dia macho sikit. Muka jantan lah. Takdelah jambu macam si Nikhun tuh. Nichan ni terbaru muncul sebagai model dalam MV tajuk Want To Buy Time. Lagu Thai.Macam best jugak lagu nih.hehe.Dorang adik beradik ni kan sangat sama tang kening. Samasama kening tebal. Oleh itu jomlah samasama kita hayati keindahan cipta tuhan nih. Cakap banyak tak guna.


Nikhun empat dari kiri.

Nichan


Nickhun

MV Want to but time.



notakakitangan: Adakah Nichan pon se-romantik Nikhun?


Have you sign up for the nightrace? Hey come and join me. http://goo.gl/7xBXz

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger