Friday, June 3, 2011

takde kaitan ngan seth tan mahupon noraelena.

Baca nih dulu.

Ok hari ini cukup sepuluh hari menompang di desasiswa saujana M04 tingkat 9 lepas tu pindah turun tingkat 7 sebab tingkat 9 takde orang duduk. Takut aku habaq hang. Alasan menumpang adalah sebab outstation(baca kscp). Alasan oustation sebab masa semester 5 aku banyak mainmain tak ingat dunia. Buku letak tepi bajet dalam masa dua hari boleh cover subjek untuk satu sem. #ohsem.

Bila keluar result #ohsem ada * kat hujung lulus (lulus*). Bukan failed hokkey. Ulang bukan failed tapi lulus bersyarat. Syaratnya aku kena ulang balik subjek tu macam apa tengah aku buat ni. Orang tengah syiok bercuti bersuka ria bersama famili pakwe tunang mahupon suami, aku di sini bertungkus lumus siang dan malam mengulangkaji subjek yang dah dekat setahun aku tinggal. Ok tipu di situ. Dah sepuluh hari di sini dan sebetulnya hari ini eh silap lepas taip entry ni baru nak setadi betulbetul macam setadi time SPM dulu.

Aku tak nak tinggal di sini sebenarnya. Nak duduk kat rumah je bila dah dekat dengan tarikh exam baru menjelma tiba di sini.Tapi aku anak solehah yang ikut sebijik-bijik apa mak aku cakap. Mak aku cakap duduk hostel boleh fokus setadi. Duduk rumah mak aku cakap aku banyak tido. Tapi aku rasa tinggal hostel lagi banyak tido. Buktinya dah sepuluh hari aku disini lepas taip ni baru nak setadi. Dua minggu yang diperuntukkan oleh school sebelom tarikh peperiksaan aku gantikan dengan tido tanpa gangguan. Siapa nak ganggu aku tido kat sini. Roomate aku dah sahsah takkan kejut aku  dari tido sebab dia pon kalo aku tak bangun dia tak bangun.

Aku sebenarnya nak taip post yang pendek je. Yelah nak setadi nih. 7/6 aku dah exam. Bilang tengok berapa hari je lagi tinggal. Tapi ntah apa ntah tangan ni macam taknak berhenti menaip sebab kalau aku menaip aku tak yah setat setadi lagi. macam watefisherman betul tangan nih. okbai. *bukak twitter plak*

 

notakakitangan: tadi turun beli air pearl’s power root ngan roomate konon nak stay up. Tapi baru nak letak noktah akhir entry aku dengar dia merungut ‘minum lah bapak pearl’s pon aku tak kiraaa..’ tak sempat habes ayat aku pusing tengok dia dah tido.

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger