Monday, November 1, 2010

typical n3 bila dekat nk exam.

Welcome Nov! 6 days more to go before the final exam.

final exam huh!

apa ada ngan final exam??

satu hukuman yang ‘berat’ jika kita gagal melaksanakannya.

sebab tu semua cuak.panik.nerbes.

aku lagilah.main makan dan tido makin menjadi jadi.

dah dihalang, tapi si laknat itu sangat kuat menghasut.

apapun usaha itu penting.

sebelum masanya jangan menyerah.

aku yakin. err Insyaallah.

notakakitangan: bufday kawan aku arini.tdi dh kol dia wished. sumpah aku rindu dia dan gelagat dia. aku hanya tukang gelak bila bersama dia..lawak aku xleh lawan lawak dia!

n3 4 syima2 kiri belakang; ada-(kwn aku dri lahir lagi), yana, nierah, dayah

kiri depan; fiza, -----, nadia

kami dri dulu sampai sekarang tetap kami!!xoxo

 

ni rumah dia.tapi dia x de dlm gambar nih.dia x suka gambarnye disiarkan.err gambar rumah dia pon jadi lah! another bestie aku yg kt belakang aku tuh yang wat peace tuh..seyes aku sayang budak ni sebab dia x penah marah aku..dia x emo mcm aku.dia baik.sopan.oo.sekarang dia da ade kete.senang nk gi jalan2.haha..

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger