Thursday, November 25, 2010

Sebenarnyeee…

..cuti nih xde lah boring mana pon.sebelum ni aku cepat betul sampai tahap keboringan yang melampau-lampau kalo time cuti.tapi kalo xcuti merungut lak nak cuti.memang lah kalo dah dasar manusia.manusia jugak.mana pandai puas.kalo pandai puas pon.puas baca buku.haha.puas nak amek exam.haha.

aku dah kenal pasti kenapa sebelum ni aku selalu rasa boring melampau-lampau.

1) sebab aku selalu salah rindu orang.aku selalu rindu orang yang xrindu aku.sekarang aku x rindu dah kt orang yang salah tu.sebab aku dah jumpa orang yang betul.hahaha.pathetic.boooo..

2) dulu baby2 tu xlahir lagi.sekarang aku ade 2 org jejaka tuk menghiburkan hati aku.buahaha..

3) sebelum ni cuti xfikir ape aku perlu buat tuk ilang bosan aku cuti nnt.skang siap wat deraf bagai kau.deraf je la tapi.

4) dulu xbyk citer tetinggal sbb wifi boleh donlod citer(umah sewa snirik).sekarang banyak gila kot citer best2 aku tertinggal masa nk exam ritu plus usm mana boleh donlod citer.macam2 citer termiss sebaik2 citer ahmad durrah sampailah setakut-takut citer pontianak remaja.haha.setakut-takut tu aku tipu je.seyes gelak guling-guling aku nengok citer nih.lawak shial scene nak tiru twilight tu.

5) rutin biasa yang hidup dari masa tengah hari sampai tengah malam tu memamg aku xubah.bukan xnk ubah cuma xnk berubah.

6) dulu azim xseagresif sekarang.sekarang…azim si budak kecik 2 tahun mcm hero tamil nih dah la rambut merah suka kacau aku time aku layan lappy.nak dengar lagu lah.nak men game lah.game miau katanye.netbook yang dapat free tu dah rosak hard disk kata cina tu sebab dia lah suka men game miau.dah tu siap hempas2 macam xde perasaan yang netbook tu harga dia ribu2.kalo aku boring nnt aku kacau lah dia sampai nanges2 pastu dia kena marah ngan mak dia.haha.lepas dia kena marah aku jugak tukang pujuk.tu yang mencabar tuh.i likeee.

7) aku seyes dah ngatuk giler.aku nak tdo.oh ini bukan sebab kenapa aku boring nih pemberitahuan bahawasanya n3 ini mesti di tamat kan disini! sekian.

ANK2 BUAH

hasil keje edit-mengedit pertama aku.satu rumah aku panggil tuk tgk hasil keje aku.padahal xde lah gempak mane pon!huh!haha tpi aku puassss.ok sila jgn kutuk saya.saya budak bru belajar.

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger