Wednesday, November 10, 2010

baby r u down..down..down..

orite! two papers down oledy. baby cvs and baby dosage form..dua2 ladzat macam makan nasi pecel kt cafe solihin. pedas dan hot! eh bukan sama je ke maksudnya..ah lantak lah.Cvs paper dia semalam.xsempat nk hapdate sini sbb kejar stadi tuk dosage form design(dfd)

cvs malas nk citer byk.sebab ak mmg x jawab banyak.haha.masa aku banyak habis duk usha2 org je.gile ko org sebelah aku duk menulis xrenti-renti.kecut perut aku tengok.serious dia x angkat muka pon.duk menulissss je.befikir ke dak aku xtau.sebab ak xnmpk pon tangan dia benti kejap fikir dan tulis balik.yang aku nampak dia tulis dan tulis.

sebelum masuk dewan aku dah wish siap2.tolonglah meja aku bukan tepi budak2 yang pointer dorang xpenah sikit.banyak je setiap kali sem.apesal ntah dorang suka sangat pointer banyak2 ni. aku x nk duk tepi org2 yang pointer banyak ni sebab dorang ni shyco..eh cam ni ke eja?? dorang pon mesti cam budak tdi tu jugak.bagi jawapan banyak2.sampai lecturer malas baca terus bgi fullmark.sbb tu pointer dorang byak.aku pulak malas nk tulis pjg2.so pointer aku pendek2.eh ade erk macam tu.

aku plak jenis cepat cuak dan muak.tengok je dia macam tu terus jawapan aku ilang x dtg2 balik dah.heng! bukan sebab apa sebab aku duk fikir asal huh dia tulis pjg dan banyak sgt.aku bukan duk fikir jawapan tuk soklan exam.haih! tu malas duk tepi dak2 shyco cam dorang.saje je main perasaan org2 innocent cam aku nih.jawapan straight je dri buku.kalo buku ada 5 point je aku bagi 5 point jelahkalo dalam exam tanya.sebab x pandai dah nk elaborate2 nih.sebab dah lama x buat karangan aku sebatang payung macam masa sekolah rendah dulu.

heh! terpanjang lah plak entry hari sebab esok rest sehari sebelum sambung balik tuk paper marketing ngan pharmacy practice. boleh rilek2 sikit.subject tu pon xberat sangat macam cvs tuh. dfd plak.ok jelah.xduk tepi dak shyco kan.so jawapan aku x lari lah.haha.cuma dewan tu sejuk macam dah sampai takat beku.aku cam biasalah.kalo ada kira2 tambah tolak darab bahagi nih.sure2 aku xcukup masa.tapi naseb baik lah boleh siap serentak ngan laungan pengawas exam yang ‘sila behenti menulis'.masa menjawab dah tamat’.huh! tapi malang nye xsempat nk recheck.xpe lah berserah je.

notakakitangan: ape2 pon aku dah try yang terbaek.terbaek dri ladang kata org. insyaAllah. eh korang2 kalo baca nih tolong lah doa2kan tuk aku sekali ye.kalo xleh dapat pointer banyak cam dak2 shyco.dapat kurang sikit dari dorang pon dah ok.kurang sikit je.sikit yang macam x kurang tuh.haha.paham ke x korang ni. tapi ape2 pon bersyukur tu perlu.syukuurr..yang mcm altimet nyanyi tuh.hehehe..

notakakitanganlagi: si dak shyco dapat pointer banyak tuh shyco aku lagi bila dia keluar dewan ngan senyuman mau sampai belakang telinga.over gila.org sampai ke telinga je.huh!

2 comments:

elyana yazmin said...

hahaha banyak la ko..aku rase pointer ko tinggi jep...ces. ki3x. ;p

Orieda Akbar said...

haha..tinggi la sgt..pendek je pointer ak..pendek mcm aku..haha

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger