Tuesday, November 23, 2010

D.E.M.A.M

baru boleh duduk dan berdiri dengan betul. sehari setengah demam x boleh bangun.tiba-tiba demam dan panas sangat panas.cool fever pon dan macam putus asa nak cool kan aku. panadol actifast pon macam xjalan je.actifast biasanya ngam je ngan aku.kali ni tiba2 gaduh pastu xnk work very hard pastu demam aku xkebah2.benci tau!

tapi best demam kalo berada dirumah.actifast dalam first aid abes sapa telan ntah. abang ipar aku yang berhati mulia tu pon redah la jugak hujan yang gila lebat semalam macam nk banjir tpi xbanjir pon pi beli actifast.bukan xde paracetamol lain lam first aid tpi aku xmoa.ngada2 nk jugak actifast.lepas tu dua org para-para datang bgi layanan first class kt aku.sorang bawak air ngan gelas.sorang lagi bwk ubat lam dulang.masuk je bilik aku, igt nak suh aku tuang snirik sekali tgk si haikal tolong tuang siap lam gelas.fuh terharu.si azim tengok pon terlopong mulut2.haha.best gila lah budak2 nih.

IMG_0156

azim n haikal

lepas tu dinner.aku xjoin pon abah makan.abah pelik la.mana penah aku kalo duk kt umah miss dinner.xpenah.ulang lagi.xpenah.lepas tu kakak aku masuk bilik tanya.nak kirim apa2 ke abang ipar aku nak kuar.tup.tetiba terlintas nak makan nasi beriani.tpi sayang kedai nasi tu tutup.ubah selera makan burger zinger kfc je.layan burger sebiji pastu sambung tdo sampai pagi.bangun pagi demam xkebah2 jugak.abah masuk bilik xtnya.nak pegi klinik x?? dan2 jawab da ok dah demam.abah tambah lagi.kot2 denggi.aku pon haish xde lah.bangun dri katil pegi mandi.konon2 da sehat.haha.gila takut dengar klinik padahal esok2 kerja kt klinik dakpon hospital jugak.

notakakitangan: taip n3 sambil tahan lapar sebab tdi dinner makan sikit je.nak kuar bilik semua da tdo.end up type n3 sambil layan zine.oh ya nnt nk citer pasal zine.tunggu ye! one more dapat anak sedara baru lagi.bulan 8 ritu da dpt sorang adik haikal.(danish harith). ariel

zhafriel adam mirza.mula2 nak letak mikheal adam.tpi ade org ckp xelok gabung nama malaikat ngan nama nabi.so letak lah nama tu.mirza's

ni kakak2 dan abang ariel. muhkriz adam mirza..emyla sofea mirza..edryna sofea mirza..

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger