Saturday, November 27, 2010

aigoo go go..

penat siot doe..ari ni hari jalan2 sedunia.after jumaat tdi my mum beriya-iya ingin ke ekspo cheng ho.punca dan tindakan beliau itu adalah atas alasan tertarik dengan apa yang aku saji kan pada beliau apabila aku terbaca salah satu belog kawan aku. bosan doe aku gtau ko. xde ape2 pon kat situ.seperti ramalan awal aku.aku dah tau sebab kawan aku ade gtau yang ekspo ni kalo geng makcik2 boleh la pegi.

tpi apakan daya tuk menolak permintaan mum tercinta. siap ckp agi.kalo aku xpegi dia xnk pegilah.so ok lah ok lah aku ikut. pastu die set date siap2 ngan abah aku. so dat date(arini) abah aku xley ade ape2 meeting sama ada rasmi mahupon x.bukan takut bini ok.sayang bini.

pergilah kami sekeluarga(parents sis  azim mukhriz emyla aku) ke ekspo berkenan.orang ramai xyah bilanglah.dah la last day tambah lak kelantan cuti rini.parking xyah ckp rr full gila.sampai tempat pejaln kaki pon ada orang park kete.berani gila.dah la clamping zone.ekspo tu dekat ngan hospital pakar perdana.parking hospital pon pengunjung2 bedal gak.aigoo!abah parking kete gila jaoh sbb nk lari jam.jalan kaki ramai2 ke tapak ekspo.nasib ekspo tu terttup siap ade aircond bagai.perghh! tpi malang nye byk da booth tutup.so not much choices barang yang ada tuk dibeli.tpi mum aku xde2 choice pon dpt gak kt dia teko buatan cina sebijik dua.

agenda seterusnya ke kb mall mau baling bola boling.igt pegi reramai best la nk lawan boling.sekali emyla n mukhriz da nak demam jalan byk kt ekspo.kakak aku lak sibuk ngan anak dia.kalo dia main sapa nk look2kan anak dia.tpi bertekad gak nk main.biarlah sorang2 pon.abah da bwk mukhriz n emyla makan lamb chop kt food court.mum n sis aku teman aku nk main boling. sekali usha2 alamak apasal semua lane penuh nih.demn! malas tunggu so aku blah lah.pusing2 round2 satu kb mall.xde niat pon nk shopping tpi tershopping.end up ngan ok masing2 pegang dua paper bag berisi muatan.haha.

balik then singgah restoren order bihun tomyam.balik rumah pekena nasi paprik lak sebungkus.lepas tu sambung ngan makan limau lak.pastu mangga.pastu tertido.aish cuti ni mmg camtu la.makan sampai tertido!

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger