Sunday, November 14, 2010

sakit jantung kalu hari2 macam ni!!

lepas makan malam tdi around 6.30 ptg.hati dah start berkata-kata.haish sempat ke idak ni nk bce.hari da gelap.banyak lagi xcover.tdi main2 padan muka kau.baju xbasuh lagi.nak balik lagi 2 hari.baju xleh tinggal lam hostel kena bungkus sumbat lam kotak tampal sticker masuk lam setor.haish rumit.

pegi pantry tengok dua2 mesin guna.tinggal baldi balik bilik mandi.siap mandi pegi pantry tengok2 ade cina2 yang pakai spender je duk isi air.mesin ade org guna lagi.balik bilik dalam perjalanan sempat lagi sumpah2 maki2 sapa guna mesin time aku nak guna.lepas tu cepat2 istifar sebab esok nak exam.

pegi lagi kali ke-3.jalan2 sambil igt2 formula.tiba2.oh mak kau mak aku lagi cantik.oh aku melatah.nasib xtersungkur sebab lantai basah tempias hujan.huh!masuk pantry macam biasa lampu dia otomatik kalo ade org dtg terpasang sendiri.duk isi2 kain lam mesin lampu pantry terpandam ngan sendiri. kali ni latah aku x boleh nk tulis disini.bahayeee.boleh bwk maut tau masuk pantry kalo macam ni hari2.xsuka.dah la bunga selipar dah xde xleh jalan laju2 kalo x memang cium lantai.

esok paper analysis.baju yg basuh tdi xjemur lagi.dryer rosak.tajuk analysis ade byk xhafal lagi.baju tuk pakai exam x iron lagi.sandwich beli tdi xmakan lagi.peel fresh pon da xfresh.xmesej dia tny maka ke x lagi.oo tiada kena mengena.paling loser asal aku membazir masa type n3 nih??? oo *hadap buku serta merta*

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger