Thursday, March 3, 2011

In advance bufday celebration.

Gosh separuh pening cari rumet yang dari kelas da abes sampai ke malam tak balikbalik.call tak jawab.mesej tak reply.'kalo apaapa jadi apa aku nak jawab kat mak dia?’ ‘eh tak de apaapa kot’.tanya orang tu tanya orang ni semua duk kelentong aku kawkaw punye.sikit punya tak perasan.dalam kepala tak yah cakap macammacam andaian duk muncul. dalam kol 9.30 baru balik.bila tanya cakap Nurul ajak dia kuar. tak syak apaapa. sambung tengok Personal Taste. malam ni da set mau tido awal qada yang da 2-3 malam tidor tak cukup lepas tu pagi ponteng kelas. haish azam tahun baru da lama terkubur. tidor lah aku lam pukul 11 kot. mata pulak tak lelap sangat sebab da terbiasa tidor lambat kan. bangun tutup lampu study. Rumet tgh solat. tidor balik. degil jugak.bangun lagi. amek headfon layan lagu.dengan harapan boleh tidor.duk layan 2-3 lagu sambil tutup mata.tibatiba dengar bising.bila toleh kanan.nampak orang ramai. Along bawak kek.secret recipe.secret recipe? wow.hehe.bangun dengan rambut serabai.benda aku paling nak elak depan orang ramai.haha.

Seyes masa tu rasa tak rasa apaapa.speechless mak nyah.nak nangis tapi sempat cover cakap nak pegi basuh muka.wah first time dapat cover rasa nak nangis.biasa tak sempatsempat nak rasa terus tersembur air mata.haha.tengok orang ramairamai.aku cari seseorang.dia datang.terima kasih.hati kecil berkata.4/3 sebenarnya tarikh yang betul aku dilahirkan mengenal dunia. dorang ni advance sangat. sebab tu aku tak jangka apaapa bila rumet aku missing in action.tahniah! wakenabeb.hehe. terima kasih jugak lah kat rumet aku ruzana.banyak da budak ni tolong aku. bukan setakat pandai tolong..pekena aku pon pandai jugak. kepada nurul, along pon sama. kamsabhanida. jasa mu dikenang.tunggu turn korang plak.haha

Yang lainlain yang turut menjayakan majlis yah,alyaa,shidah,fiza,pai,nini,ain,el, dan farah.(langkah kanan).terima kasih tulus ikhlas dari aku.cukup tak kek korang tadi?? err nak post gambar kita ramairamai tapi penat kot nak edit gambar sorangsorang jadi pakai tudung.haha.so aku tempek je gambar kek secrect recipe moist choc yang ladzat.

DSC00340

 

notakakitangan: alasan kenapa aku bagi kek kat ain dulu sebab dia lah insan pertama yang mengajar aku selok belok jalan di usm.sehingga aku dapat pegi meeting Aiesec dengan jayanya tanpa sesat.hehe.aku ni jenis kalo nak suh igt jalan dalam masa setahun pon belum tentu igt.sebab tu selalu abah aku geram dengan aku bila tiap kali datang hantar aku balik penang tanya jalan tak tau.

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger