Sunday, March 6, 2011

Agak-agak la!

aku punya bilik paling hujung. pantry tempat mesin basuh baju kena bayar 3 hengget mau kena lintas 12 bilik baru aku boleh sampai situ. dari bilik, aku bawak baldi berat dengan sabun basuh 3000ml.dengan harapan mesin basuh kosong tapaya aku ulang alik manyakmanyak kali. hari ni, aku pegi pantry tepat pukul 10 malam. dalam pantry tu ada 2 buah mesin basuh dan satu dryer. dua2 mesin basuh diguna orang. satu tinggal lagi 7 minit sebelum siap. satu lagi dah tunjuk 0 minute;mean da siap!aku hepi at least tapaya tunggu lama sangat. aku angkat kaki blah ke bilik dan terpaksa rentas lagi 12 bilik. aku set lagi 10 minit aku datang balik mesti tuan dia dah angkut dia punya baju. ting! 10 minit. aku lagi sekali pegi la menghayun langkah rentas 12 bilik lagi. masuk pantry. heh! xberangkut lagi. fine balik semula.rentas lagi 12 bilik.

wa cakap sama lu.mau empat kali wa ulang alik dari bilik wa semata-mata nak basuh baju.apa kejadah.eh pehlis la kamu.da sah2 mesin tu set 25 minit pandaipandai la agak siap pukul berapa baju kamu tu dibasuh.buang masa kot duk ulang alik xde keje cam tu. tolong la ada perasaan amek kisah pasal orang lain.jangan nak hidup sedap kamu je.aigoo. malam yang damai selepas hujan mencurah patotnya rasa cool. damai.sebab dorangdorang yang tau hidup dorang je aku jadi hangin.

notakakitangan: naseb tuan empu baju tu wa ada ym dia.wa da xtahan nak tunggu wa buzz je.settle! tapi cuba bayang kalo wa xkenal.mau ke pagi esok kot baju dia dalam tu.

notakakitangan1: sebab lu orang yang wa kenal wa tak rasa nak maki banyak. tengok baju lu wa rasa xpe la lu bz kot.

notakakitangan2: wa bukan nak mengata kat sapasapa tapi ye la agakagak la.kita hidup bermasyarakat!

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger