Thursday, February 10, 2011

W.A.I.T.I.N.G

aku benci menunggu.i bet ya’all pon macam tu.dan aku juga seboleh bolehnya xmau orang tunggu aku walaupun aku tau aku selalu lambat.lagilagi kelas pukul 8am.selalu lambat.heh!Nyah-Nyah

jarang lecturer aku postpone kelas.tapi hari tetiba plak terpostpone.aku dan seisi kelas terpaksa la menunggu sejam untuk next class.aku bosan.mau study keadaan kelas yang sangat bingit dengan kiri kanan belakang depan orang berceloteh itu dan ini membantutkan keinginan itu.aku tak rasa untuk join sekaki.kedengaran topik yang dibicarakan sedikit pesimis.so aku turn on my iphone camera lalu aku berfoto.heee.enjoy it!

 

awinnfarah

girls.

book

nobody yet.

buku

the sweets.

notakakitangan: duk sibuk menyiapka entry ini tibatiba dapat durian runtuh kek keladi dan kek secret resepi.murah rezeki betul da la tengah lapar.hehe.kek secret recipe tu dari cik ilham comel sempena anniversery dia dan ajis.

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger