Friday, February 25, 2011

Koskenkorva Volume 1

Dah berkurun baca zine nih. Tahun lepas lagi. Tapi apasal ntah xterpost plak entry pasal ini. Best! tu je aku boleh cakap bila baca zine nih. Aku suka karyakarya penulis indie dalam zine nih. Karyakarya macam ni nampak bosan tapi sebenarnya tak. Aku sangat enjoy. It’s totally berfaedah dari komik.haha. Eh kamu mesti tak faham sebab hanya mereka aliran pemikiran macam ni je faham. Eh! Apaapa je lah.

Nah layan sikitsikit isi zine nih.

 

07122010168

muka depan. pelik!

jangan tanya aku apasal cover dia camni.sebab tu aku cakap pemikiran meraka lain.

 

07122010163

antara yang aku suka.

 

07122010165

simple yet interesting.

 

07122010166

gambar hitam putih.sebab bukan majalah Remaja.

 

08122010169

the best one!

Rencah dunia, kita takkan tahu siapa kawan siapa lawan.sampai lah saat kita jatuh tersungkur nanti.

~~aku da penah jatuh. dan aku dapat rasa siapa kawan siapa lawan.tapi bagi aku, aku pegang satu je life is a circle, means cycle~~

notakakitangan: looking forward for Vol 2. duet da bank in.tinggal tunggu posmen je.

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger