Saturday, February 26, 2011

DAY 347

Take note bukan nomber ekor.haha.kawan baru aku.ni boleh teman aku time aku ada meeting Aiesec.memang tu pon tujuan asal ‘dia’ dihantarkan ke sini.harapharap dia tak beri banyak masalah kat aku.memandangkan ‘dia’ pon tak de lah muda lagi.da tu lama dah orang tak guna dia.tersandai kesepian je kat rumah. tu yang diterbangkan ke sini melalui lori pacuan 6 roda. tak dapat yang empat roda dapat yang dua roda pon da kira baik. untunguntung da berani bawak yang dua roda nanti dapat yang empat roda plak.mana tau kan. orang cakap rezeki ada je kat manamana. cuma kena rajin usaha untuk dapatkan.

terima kasih banyakbanyak la kat abang aku. dulu da penah bagi iphone kat aku.sekarang bagi kawan dua roda plak. sekali je mintak terus bagi. sayang jugak abang aku kat aku. lepas ni nak try usha kawan empat roda plak la ngan dia kotkot dapat.hehe. eh yang tu bukan kakak aku da janji nak bagi ke?? eh janji ke lawaklawak je aritu.hehe. dulu rasa macam best je kalo dapat jadi anak tunggal.tapi sekarang nak tukar lah.ada abang ngan kakak ni lagi best rupanya. eh ada adik pon best jugak. sebab pelindung kepala yang kalo tak pakai nnt abang polis tahan adik aku yang sponsorkan.hehe. aku ada tiga abang tapi yang ketiga tu la yang paling faham aku. aku agak. sebab bila aku susah dia mesti ada. dengan dia aku macam kawan. yang lagi dua aku takut eh respect kot tepat sikit. dorang tak garang. tapi penah la kena marah sebab aku ni degil. yang sulung paling cool sebenarnya jarang marah. tapi aku penah sekali kena marah ngan dia. dan aku sumpah sekali tu je aku akan kena marah dengan dia.lepas ni janji da xbuat.yang second duk jauh. so balik jarangjarang. tapi dia banyak tolong aku masa aku duk mrsm. masa tu mrsm aku dekat je dengan tempat dia keje. tak de duit nanti sampai la dia. da la datang nak bagi duit da tu siap bawak bekal banyakbanyak sampai kadangkadang biskut dalam tin yang dia bawak aku buat hadiah bufday tuk kawankawan aku.hehe.

eh tercerita pasal abangabang plak. tapi sori lah semua da kawen. da beranak pinak da pon. yang pasti lepas ni bila da keje jasajasa dorang lah yang aku kena ingat. ma ngan abah xyah cakap la. tu kes layanan istimewa yang pastinya. insyaallah. Smile

notakakitangan: mogamoga Dia melindungi aku dan harta benda ku.Amin.

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger