Saturday, September 17, 2011

Ada Kejutan Tak Terduga.

It has being a week actually. Tapi baru nak update. Orie kan kerja tangguh-menangguh tu dah sebati dalam diri. Bestfriend forever. BFF! haha.

Yes talking about surprise. You love it, ain’t you? Me too. Surprise yang aku dapat tu dah setahun lamanya aku tunggu sampai aku dah tak ingat yang aku tunggu ‘benda’ tu. Then suddenly aku dapat jugak ‘benda’ tu melalui inbox facebook. Walaupon setahun tapi ‘benda’ tu macam memberikan satu penjelasan walaupon tak berapa jelas but at least aku boleh faham. Macam kau baca nota physiology lah kau rasa kau faham but then bila kena soal dalam kelas kau sebenarnya tak faham pon.

Written there :

     ‘ i’m not good with words.’- Someone.                                 

But then you know, i’m touched badly. Nangis! Air mata the only way how i convey my feeling. Marah pon aku nangis apatah lagi sedih ataupon terharu. Double airmata lah jawabnya. Yes! Aku terharu dengan penjelasan itu. At least u made an effort tough it takes a year.

 

notakakitangan: For that ‘pissed off’ thing i’m truly sorry. Didn’t mean it. For hurting someone like you is my bad.

sorry

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger