Wednesday, January 26, 2011

wah! terlebey sudaa..

tengoktengok.mau juling mata duk godekgoedek benda alah ni.jika sebelum ini hanya mampu berbuat seciput ini namun malam ini,hahaha(gelak dulu-padahal studi xpon malam nih.haish.satu lagi azam taun baru hangus terbakau.)

tadaaaaaaaaaa….

crop

pheww! siap satu header yang walaupon xde ah secantik header cik ilham comel..kikiki..aku memang taboleh lawan hang.igt nak tempah header ngan dia gak tapi memandangkan aku ni xmudah give up.hokeyy bab xpenah give up tipu sikitsikit padahal mouse mau 4-5 kali kena hempas.mesej mr yong pon xsempat nk balas.hampunkan saya ye.hehehe.aku cuba gak try wat snirik sikitsikit.kotkot nak jadi.kira jadi la ni kan??ada tambah effecteffect photoshop sikit pada gambar perempuan separa tembam kat atas tu.itu pon dikorek pada belogbelog yang sentiasa difollow untuk menuntut ilmu berphotoshopan.penat lah jugak duk nak ejas biar gambar tu boleh duk berdiri stabil mcm tu.lepas tu nak jadikan hurufhuruf tajuk belog jadi camtu pon mencabar jiwa raga betul.padahal bila da jadi.lahhhh senang je .hati girang berkatakata.Winking smile

manyak lagi nk kne upgrade skillskill penting berblog tapi macam biasa nak kena datang mood macam malam ni baru boleh nk master sikitsikit.kalo tak, nak hapdate belog pon pikir seribu kalikali.

notakakitangan: esok kelas BM kol 8am.kol 2.30am aku masih belom tido.persoalannya adakah esok aku akan ke kelas BM??Nyah-Nyah

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger