Thursday, January 13, 2011

Maafkan saya prof forensic!

first class yang aku ponteng untuk semester ini.ok.sudah melayang satu azam baru tahun ini.dush! ape kenaa xtau.bangun2 pagi da siap mandi segala.tibatiba datang hasutan syaitonirrojim suruh xpegi kelas.

minggu ni agak bukan minggu yang produktif untuk aku.banyak benda plan xjdi.revision yang sepatutnya dibuat tiap2 malam tergendala.badan semacam letih yang xtau berpunca dari apa. i think i need supplement. something yang aku selalu makan time nak exam. tapi benda tu susah nak dapat kat area universiti aku. xkan kot nak mintak tolong faris belikan tiap2 minggu. mau lagi mengamuk awek dia nanti.aish.

biasalah tu da nak masuk minggu keempat.azam2 yang tertanam seakan-akan tercungkil keluar dari tempat ia ditanam.macam nak kembali ke habit lama.habit-habit yang xbaik.kebanyakkan habit2 tu berkisarkan perasaan malas.sampai xmakan pon sanggup bila perasaan malas tu nak bermanja-manja.kejamkan??

entah lah.diri ni perlu disumbat dengan motivasi yang semacam sekolah rendah dulu2.tapi sekarang da besar.yang mampu bagi motovasi hanya diri sendiri kepada diri sendiri.di situ pentingnya kekuatan dalam.hoish!berfalsafah.

notakakitangan:citer2 yang didownload semasa dirumah seakan-akan merayu2 untuk ditonton.see! jahat lah syaitan nih.aku mau study nih.

 

sleep

tamau macam ni tau!

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger