Saturday, April 9, 2011

Tak boleh lama ni.

tak boleh lama kat sini. singgah kejap je ni. singgah bila kadang-kadang datang gian nak baca update baru belog-belog yang di follow.hari ni tetiba datang plak rasa nak update belog sendiri. sejak balik dari bercuti 2 hari 1 malam kat rumah sendiri aritu semangat study week dah datang berkobarkobar.macam kat bawah ni.da siap planning cun-cun da(gambar 1).harap-harap terfollowlah schedule tuh sampai ke final. kalo tak planning sah-sah benda alah yang bertimbun ni tak sempat nak habeskan.(gambar 2).mana tahu semester ni nak dapat dean list ke? rezeki kita tak tahu kan.kalo dah usaha sampai muntah tak mustahil tuhan tu nak kasi kan.tapi kalo tak de rezeki jugak aku cuba lagi semester depan.lagi gigih.masa tu nak usaha sampai pengsan plak.hehe.mana tahu dapat 4 flat.wohoo.apa yang aku tahu.aku cuba usaha yang aku mampu.kurangkan xtvt yang tak patut sangat tu.contohnya tidur.tidur ni patotnya malam je.siang-siang keje kuat-kuat.keje kat sini aku refer kat study la. facebook satu lagi.rasanya da kurang update shout out dah.cuma kadang-kadang gatal tangan nak komen kat wall orang.tak pe la sekali sekala.eratkan silaturrahim. 

 

IMG_0212

gambar 1(18 yang dalam bulatan tu tarikh first paper)

IMG_0211

gambar 2(nampak macam sikit.belum baca belum tahu.dah baca tak mahu.)

 

ok lah.nak balik dulu.lama-lama kat sini nanti lari timing schedule lak.baiiiiiiiii.salam sayang dari saya.acecece.=)

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger