Wednesday, October 20, 2010

my current BF!

aku jenis yang xtak suka tayang boyfie..tapi bila aku dah kapel dengan mamat ni seriously ak tak leh nak sorok dah! so officially aku announce ni lah boyfie aku sekarang ni! aku harap..siapa2 yang try2 nak usha aku tu rentikan lah..sebab saya jenis yang tak curang..=)

 

blogpara1

siap buat desktop background lagi tuh..dia memang guitarist..so cool tengok dia petik gitar..tapi sayang masa dia buat persembahan julung2 kali nya aku xdapat nak bersama dia..memberi semangat..nasib la dia memahami kerjaya aku sebagai pelajar..so dia cakap xpe..nanti kalo dia wat persembahan lagi dia akan bincang ngan harley william supaya tarikh tu x sangkut ngan tarikh aku nak exam..see..how dia memahami aku sepenuh jiwa..hoho…JOSH FARRO..demn!! i falling in love with u!


images (8)

 

ni lah vokalist band dia..harley william..minah ni seyes best giler sore dia..

 

images (7)

ni the whole  band die..PARAMORE..

from right: josh, harley, jeremy, taylor and the drummer zac


 

thumbnail_8 (3)

sematkan??

0 comments:

© 2011; Emo Itu Cute | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger